perjantai 30. joulukuuta 2016

Vuosi 2016

Vuosi 2016 alkaa olla paketissa.

Tänä vuonna olen ommellut, olen neulonut, olen purkanut, olen ratkonut.
Olen heittänyt käsitöitä välillä käsistäni. Olen päästänyt niiden vuoksi kirosanoja.
Olen katkonut pari puikkoa työn touhussa, olen katkonut neuloja kesken ompelun.
Olen nauttinut, olen rentoutunut, olen stressaantunut.  Olen iloinnut ja olen ollut ylpeä tekeleistäni.
Olen osallistunut haasteisiin ja leikkeihin, joista olen samalla nauttinut, mutta joiden vuoksi verenpaineeni on hetkittäin noussut. 
Olen onnistunut ja olen epäonnistunut.

Minun rakkain harrastukseni. Käsityöt <3

Tänä vuonna olen saanut aikaiseksi 45 neuletyötä. Tässä kuvattuna 43 niistä.
Lisäksi oli keväällä tehty Vadelmahuivi Sny:lleni, josta en muistanut ottaa kuvaa ja nuo edellisen postauksen Aallonmurtajat.





Olen ommellut kymmeniä voimistelupukuja, shortseja, leggareita.



Olen ommellut myös muutamia vaatekappaleita, luisteluvaatteita ja jopa uimapuvun.
Olen saanut toisen lapseni esittelemään valmiita tuotoksia kameralle satoja kertoja,
toista lastani en kertaakaan.

Lankakaapilleni on käynyt vuodessa joku paisumus:



 Vaikka olen onnistunut ja nauttinut, olen myös ollut kovin stressaantunut ja suorituskeskeinen. 
On pitänyt saada nopeasti valmista.
Olen tehnyt tilaustöitä kiireellä, ommellen niskat jumissa.

Tämän ei pitänyt olla se juttu, miksi käsitöitä teen.

Ensi vuonna:
teen vähemmän
ja nautin enemmän.
En ota tilaustöitä vastaan, jos ei huvita.
En osallistu mihinkään haasteisiin, joissa verenpaine nousee.
Rentoihin haasteisiin voin osallistua.
Nautin tekemisestä, enkä vain valmiiksi saamisesta.
Teen mitä huvittaa, koska tämä on minun harrastukseni.

Kohta raketit paukkuu.

Puikoilla on säärystimet Mummilleni.
Niiden kanssa en kiirehdi. Neulon mukaan lämpimiä ajatuksia.

Onnellista uutta vuotta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti