keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Joskus vähän tökkii

Kiitos SNY:lleni sähköisestä kortista! Kyllähän täällä vielä hiihtokelejä on ja pääsiäisenä kävimme vielä pohjoisemmassa, jossa pystyi tosi hyvin hiihtämään. Jopa minä hiihdin.

SNY:ni kyseli, onko minulla toiveita huhtikuun paketin suhteen. Mitähän tähän nyt osaisi vastata. Aika paljon tietoa yritin siinä lomakkeessa jo kertoa. Edelleenkin toiveissa on jotain uutta ja maaliskuun paketti oli ihan nappivalinta. Ohuisiin sukkalankoihin olen nyt kovin tykästynyt. Mutta ei kannata stressata :)

Ja mikähän täällä tökkii?
Noo, ainakin nämä Taimitarhan kukkasukat, jotka ovat vielä vaiheessa.


Lisäksi tekeillä on jotain omalle Snylleni ja puikoilla vaiheessa Regian 4-säikeisestä langasta kesäsukat omiin koipiin.
Minulle sattui eilen pienehkö työtapaturma, kun liukastuin ja löin pääni. Nyt olen saikulla, mutta en voi oikein neuloa kipujen vuoksi. Mutta eiköhän tämä tästä. Kevättä kohti. 

1 kommentti:

  1. Voi hurja! Pikaista paranemista sinulle, yritähän saada levättyä!
    Kohtahan tässä jo kuukausi taas vaihtuu. Tiedä vaikka olisi jotain piristystä luvassa lähiaikoina.
    Terveisin Salainen Neuleystäväsi nro12

    P.S. Kauniilta näyttävät kukkasukkasi :)

    VastaaPoista